Go morgon go morgon

Måndag, vad ska man säga. Måndagar är alltid sega och det känns som om man har rätt till att vara seg då det är starten på en ny vecka. Själv så tror jag hela tiden det är söndag då jag jobbade i lördags. Tänkte det skulle vara bra då jag snart åker och hälsar på mammsen, jippie. Typ bara en vecka kvar!

Ska bli skönt att få komma iväg, men semester kan man nog kanske inte kalla det. Man ska hit man ska dit slinga hår, hälsa på släkt och kolla på speedway! Mycket som ska göras, men lite vila ska jag nog hinna med!


          
           (bild från experiencepoland)

Här på Rynek (gamla stan liknande) i Wroclaw brukar vi vila fossingarna. Gamla färgglada hus och massor av öltält i varje portuppgång.

Kommentarer
Postat av: Anonym


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0