god morgon wroclaw

Ja, är uppe med tuppen fast jag har en minisemester. Kunde inte sova i ett streck då det öser ner här. Storm och hur regnit som helst. Märker att jag även har ont i halsen, skit!

Då det har varit varmt här en längre tid, och då jag alltid tar med mig det dåliga vädret, borde jag ha lärt mig vid det här laget att jag alltid ska packa tvärtemot min mamma! Haha. Inga långbyxor och bara linnen!

Det som är mest surt är att regnar det varje j...a dag så blir speedwaybanan förstörd och då blir det ingen match, även det ska va typiskt. Nu åkte jag hit för att det va match på hemmaplan, vilket jag aldrig varit på. Skit! Vi får se vad som händer.

                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0