Marknad i Wroclaw

Har äntligen kommit hem ifrån marknaden som vi alltid vill gå på när vi e här, inget undantag nu heller. Förutom att jag är sjuk och hellre vill ligga i sängen så bar det iväg i alla fall. Det blev en väldigt liten runda den här gången.

          
           Mamma i virrvarvet.

           
           Inköpet blev en filt till syster yster, strumpor till mina kalla fossingar och 
           vit choklad :) Skulle leta efter en skinnjacka men när man väl vill ha något
           så finns det inte!

Ne, nu ska vi äta lite piroger innan det bär iväg till stadion för lite speedway!!!! Min första hemmamatch! Jippie! Och den första solen tittar fram nu! Jippie! Hörde att det är superväder hemma men att det blir sämre efter onsdag, såklart för då är ju jag på väg hem! Varför är det så varje j...a gång jag åker hit?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0