pink pink och beige

Har äntligen kommit hem från jobbet och tagit mig iväg till syrran. M är här och lägger golv så det blir nog lite pizza till middag. Det var evigheter sedan och det känns skönt att man faktiskt inte är sugen på det konstant, tänk om det kunde vara så med choklad!!

Sitter och bläddrar i Amelia och hittade ett par snygga pjucks (konstigt va?!)

                        ASOS Caged Platform Sandals
Men jag tycker de såg snyggare ut i tidningen och så står det inte hur hög klacken är, och jag kan inte gå i hur höga som helst.

                        Dune Ankle Tie Cork Wedge Sandals

Men medans jag kikade efter skorna sprang jag på dessa och jag skulle nog säga att de är snyggare.

                        Acne Suede Elastic Strapped Heeled Shoes

P på jobbet köpte dessa och jag kan verkligen rekommendera dem för de är så snygga! Vill ha!!

Alla skor är från asos.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0