Robinson, pick me!

Igår blev det video kväll som alla andra söndagar då vi slappar lite innan måndagen kommer krypandes emot oss. Vi såg The Day The Earth Stood Still. Inte riktigt min smak av film men gillar ni Sci-Fi filmer så go for it!

                                                  The Day The Earth Stood Still (+ Digital Copy) (2 disc) - DVD - Film cdon.com

Igår på dan satt jag och skrev en ansökan till Robinson, haha. Jag är faktiskt allvarlig. Jag skickade in den och allt. Är riktigt stolt över vad jag fick ihop och håll tummarna för mig. Jag känner att jag skulle vilja testa vad jag skulle klara av när det kommer till kritan. Nu vet man att det finns andra vägar, T ex sätta sig och skita i ett hål skulle jag inte göra om jag vet att Statoil ligger 10 minuter bort!

Jag tror att det skulle bli rolig TV i alla fall, hihi. Sista dan va igår så jag var ute i sista sekunden men hoppas!

          Alla deltagare i Robinson 2009. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0