shopping

Va en stund på stan idag innan jag kände mig allt för dålig, och jag hittade detta!

                           
        

         Love, love, love!

                          
                           Hittade även denna väska som jag älskar, och jag har ju bara svarta!
                          Ska jag köpa?
                           Love, love, love!

            
             Tog en latte i hopp om att halsen skulle må bättre, men icke!
                                                                                                                                         

Kommentarer
Postat av: elin

Köp! Snygg som tusan!

2009-05-29 @ 19:18:38
URL: http://elinarnehed.blogspot.com
Postat av: M

Latte? Jag sätter en hundring på att det är en Irish coffee......Med extra wiskey. ;P

2009-05-29 @ 20:05:37
Postat av: Angelicas Closet

Jättefina sandaler!

2009-05-31 @ 18:13:00
URL: http://www.angelicascloset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0