Kaffe & snus

Sorry, tiden har varit knapp och jag har haft 0 ork att sätta mig framför datorn. Men nu är det dax, och dessutom ska räkningarna in!

Sitter framför Tv:n med en kopp kaffe för att bli människa och ser att det ligger en dosa snus på bordet!!!! Slutade snusa för 2 1/2 år sedan och ser denna dosa vinka till mig! Dock är det nikotinfritt, faan. Men ska jag?! Tog en och ja, då den är nikotinfri så känns det ok, inte så sugen som jag trodde. Känns bra men det skulle nog smaka om den innehöll nikotin!

Idag blir det storstädning då halva uppfarten är i vår hall. Byter ut gruset vi har mot sten! Sååå skönt! Ska även sätta upp julbelysningen då jag inte hinner i helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0