Många timmar och så lite mat

Resultatet av min dag i köket blev nog ganska lyckad. Jag försökte iaf. Bakade ju 2 gånger som jag skrev tidigare då jag trodde jag misslyckades. Jag åkte även och handlade 3 gånger och jag ringde M 7 gånger! Och jag stod i köket kanske 4-5 timmar när det skulle ta kanske 1 timma. Som sagt jag försökte och det gick, så en klapp på axeln för mig!

Massor som jag sklle göra idag så jag får fortsätta imorgon, pust.

Hemmagjorda Calsone:



Apelsin- och pepparkakscheesecake:





Mycket god med en smak av jul!


Kommentarer
Postat av: Alessandra

Det var väldigt trevligt i Thailand när mina bilder togs också :)

Va gott allt såg ut här! Blev ruskigt hungrig nu!

2009-11-15 @ 11:58:30
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0