skit skit och åter skit

Har varit iväg och handlat, 2 gånger!!! Sen när man börjar baka så blir allt fel! ALLT! M säger att jag ska göra exakt som det STÅR! Vilket jag gör. Läser ibland väldigt galet när jag ska göra saker men nu läste jag som det stod. 3 gånger!!! Ändå blir det skit.

När smeten kommer i formen så läcker allt och när jag läser kommentarer så är det en som säger att det borde stå på ett annat sätt och då fattar jag vad hon menar. Det står ingenstans om att man ska vispa fluffigt eller något sådant. Jag fick en jä...a smörja som går att dricka! Därför läcker det!

Iväg och handla igen! Tur att jag inte städade innan då det är en jäkla sörja!

Jag vill bara...............................aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0