Fredags fräckis

Thank god its friday! Och inte vilken fredag som helst, fredag den 13:e! Hoppas det inte har hänt er något obehagligt! 


                                      


Så här på fredagar så tänkte jag att jag skulle börja med något nytt! En "gert Fylking", fredags fräckisar fast bättre. Min käre sambo berättar så sjuka historier så jag tänkte att jag skulle börja dela med mig utav hans "snickar humor" som jag kallar det. Det blir lite som om han har ett inlägg här på fredagar. Nice!

Mina damer och herrar, M som gästspelar i color is my obsession!!!!


3 män sitter på förlossningen och väntar på att respektive barn ska födas. Männen är från norrland, Stockholm och Nigeria. De är väldigt nervösa. Plötsligt slås dörrarna upp och läkaren kommer ut. Mina herrar, jag har en god nyhet och en dålig nyhet. Den goda är att era fruar har fött 3 välmående och friska barn. Männen skrek och hoppade av lycka. Men vad är den dåliga sa Stockholmarn? jo, barnen föddes samtidigt och nu har vi blandat ihop dem. Så nu behöver vi er hjälp att identifiera dem.
Norrlänningen sprang dit och väl inne i rummet tar han upp en mörkhyad pojke med svart krull och säger: ingen tvekan, den här är min.
Läkaren tittar förvånat och utbrister: Personligen tror jag att den tillhör nigerianen. Norrlänningen skakar på huvudet och säger: kanske är det så men ett av de två barnen är en jävla stockholmare och jag vill inte ta den risken!

Haha! En liten () är att jag är 08:a och min käre sambo är norrlänning! Ni vet då vem som skrattade mest!

Härlig fredag på Er ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

den va bra Micke.

2009-11-14 @ 07:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0