Thailand del 2

Har totalt glömt att lägga upp resten av våra semesterbilder för er som frågat! Här kommer dem!





M fyller 30 här och blir uppvaktad av baren där vi satt, fick tårta och present.



Jag är på jakt efter snäckor, såg att thailändarna gick och letade vid vattnet och tänkte att det var pärlor.



Detta blev min fångst men när de åkte ner i vattenkokaren för att öppna sig så fanns det inga pärlor. :(



Gjorde en liten tripp till ett vattenfall.

M lurades att det fanns pirayor då det fanns fiskar som bet en i tårna.



Svettiga och röda kom vi fram till vattenfallet.



Vackert.



Så här såg stigen ut, jag tror jag har haft mitt Robinsonäventyr! Undrar än varför de inte ringt, haha.



Denna skylt såg vi när vi kom tillbaka. Vi har gått till första vattenfallet och gått tillbaka när man skulle gå en stig! Ingen info. Borde undrat när vi mötte så mycket folk på vägen tillbaka, haha.



Åkte till en liten "by" som låg på pålar. Supermysigt.









Avslutade med en härlig lunch. Fattar inte att det är så billigt!

Nä, nu får ni sista delen senare. Nu längtar jag bara tillbaka, snyft.

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Härliga bilder gu så jag längtar!

Annatar att ni hade en toppen semester?

2009-11-13 @ 23:15:06
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0