"Tjejmusik" tips!!!!

Tjena därute i stugorna. Sitter hemma med gumman och M är ute och ränner!!! På Takida snarare! Skulle velat gå men nästa gång kanske.

Har en tjejkväll med gumman min och ska nog leta igenom efter lite tjejmusik så jag kan spela på högsta volum då jag tror att grannen inte är hemma, haha. Tips på bra "tjej party"musik?! Tips=ja, tack!

Tänkte att jag först ska skicka en hälsning till min vän L som är, ja... inte i 08:a området. Mot norraland och jag vill hälsa dig att du nästan lurade in mig till facebook, haha. Tror jag är den enda som inte är med!!!

Sen vill jag hälsa till min vän T att du, ta det lungt med rötotten. Du vet vad jag menar, haha!!!

Kram på er! ♥
                           
           
                         
                                           
                          En rötott! Kram på dig!  (tråkigt med internskämt va?)
               

    
                                            

Kommentarer
Postat av: tess

hahahahahaaaaa guud va likt de va,,, typ!! =)

du e för rolig du gumman!!! hälsa din lurviga vän,, hon e så söt!!



ha de bäst ,, just de bra tjej musik,,, ja vet!!! Reagge värdens bästa stört skönt!! puss på dej....

2009-11-28 @ 22:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0