Tjurstrupe

Lilla sessan har fått lördagsgodis i form av en tjurstrupe, alltså det är en tjurstrupe. Ju äckligare desto bättre har jag lärt mig nu.

Kommer ihåg då jag bodde i stan och skulle åka till en djuraffär en bit bort. Först gick vi dit och väl inne i butiken stod jag och gluttade på saker och ting och tänkte inte på vad Mischka höll på med.
Vände mig om och såg att hon fått tag i något som hon bet i. Kunde inte bara gå så jag betalade snällt denna godbit och var på väg ut men var bara tvungen att fråga vad det var.
Tjurpenis blev svaret, ihhh.
Vi gick och på bussen ringde jag M och berättade vad som hänt och avslutade med ordet tjurpenis och jag tror de som satt bakom mig och mischka flyttade på sig, för denna godbit var kanske lika lång som en arm och stod i en påse på sätet och lutades mot ryggstödet. Högst upp där Mischka då tuggat var den vitgeggig så jag tror inte att det var så jäkla bra att säga tjurpenis då, haha.

Vet inte om ni fick så bra bild men det va jäkligt kul.

Så, ju äckligare desto godare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0