Whiskey på en socka?!

God förmiddag alla glada!

Dagen har ett fullspäckat schema. Ska fortsätta klösa tapeter, handla (M är och jobbar så ja, jag ska handla helt själv), lagas mat (hoppas bara jag inte bränner ner köket) och storstädas (gör det efter jag lagat mat) för nästa fredag får vi besök hela helgen från Örebro! Mycket ska hinnas med! Phhhuuu!

Vi ska nämligen vara barnvakt åt lilla I! Frågade våra vänner om det var en så god idé att lämna deras dotter i våra händer men de litar på oss! Frågade om hon kommer att sova (då det underlättar det hela, haha) men jag antar att hon inte kommer att sova hela tiden!

Såg i en Beck film att man ska hälla Whiskey på en socka och stoppa den i munnen så somnar dem, haha. Nu vet jag inte om de vågar om de läser detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0