Koh Chang del 1

Tänkte att jag skulle lägga upp lite semesterbilder för att sukta er lite, haha! Snarare att jag längtar tillbaka. Det kommer bli i omgångar och om ni undrar så är det inte så många bilder på oss och det är för att vi känner oss som de röda svenska kräftor vi är, haha!

Enjoy





Detta fina väder landade vi i när vi tog oss ut till Koh Chang. Det som ligger rakt fram är ön vi ska semestra på.



Vi hittade till slut ett hotell som hette Paradise Resort och detta är utsikten från vår bungalow. Nära stranden!





Dessa små sötisar höll jag på att adoptera med mig hem! Mamma med 3 valpar bodde på stranden och jag lovar att de skulle fått bo i rummet om det inte var så att man åkte på böter om man tog in dem eller matade dem.



Pilen visar vart vägen är, man ser en stolpe där, haha. Det var meningen att man skulle se hur brant det var på vägarna som man var så illa tvungen att åka på.



De älskade gungorna som man svingade på ganska ofta.



Längre än så vågade jag mig inte ut, det är inte så vattnet ens räcker upp på mig utan det kom en jätte våg.



Main pool med bar, som dock inte var öppen :(



Jag i barnpoolen, längre än så fick jag inte simma utan badringar, haha!





Kommentarer
Postat av: Sandra Karlsson

Gillar om det du skrev! Spännande att se en del sunda saker och inte bara det generella sakerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-11-30 @ 09:16:30
URL: http://jade.se/reseguide/new-york

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0