Gynning läsning?

Försöker att komma på lite bra läsning att ta med mig till Thailand. Iaf 2 böcker, får se hur mycket man hinner läsa. Va inne i svenska deckare ett tag nu för de va så jäkla bra! Mari Jungstedt, Camilla Läckberg och Anna Jansson kan jag varmt rekommendera, har läst alla!

Kommer nog ta med mig gynnings bok som jag blev tipsad om av en på jobbet! Hon va inne på Åhléns för nån vecka sedan och gjorde reklam för sin nya parym Go Girl, men jag sprang såklart och hämtade hennes bok och frågade om hon kunde skriva på den åt min sambo! Haha! Han gillar ju hennes tavlor (jag med) så varför inte få en bok signad av henne!!




Nå mer tips på läsning!? Chick lit är också något som jag tycker känns härligt att läsa! En shoppaholic serien är ochså genomläst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0