Kors i taket x 2

För er som känner mig vet att jag inte gillar ägg. Gillar det i små mängder, som på en förrätt eller så. M kokade ett ägg till frukost men nej, han fick äta upp det. Men igår när han lagade mat så fick jag ett stekt ägg till och guuud så gott det var. Är 27 och har precis lärt mig äta ägg, haha!

Men det mest sjuka är, ni som känner mig inte kommer att tro på mig, är att tada.....



...ja, jag stekte mina ägg helt själv nyss! För er som inte känner mig så har jag lagat mat ca 2 ggr på 8 år då jag har en underbar sambo som gör världens godaste mat, så man behöver inte (detta var smicker till dig så du inte säger åt mig att laga mat nu) haha! Dessutom ser ni 2 stycken ägg!

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej, allt bra? Hoppas du får en riktigt trevlig helg!



Kram/ Nicki

2009-09-18 @ 13:19:27
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: Micke

"jag stekte mina ägg helt själv nyss!"

Fast du ringde mig först och frågade hur du skulle göra :) Trots det håller jag med om att det var en enastående bedrift. Jag är stolt!



Puss

2009-09-18 @ 16:56:49
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-18 @ 18:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0