Lite av en bikt...

Ibland så undrar jag om man befinner sig på en psykavdelning (inge illa menat) eller ett jäkla aphus! Förstår inte hur man kan samla alla idioter under samma jobb, till och med samma avdelning! Jag fattar inte. Eller så är det något fel på de som hittar de här idioterna. Kanske till och med att vi få som är normala, att det kanske är vi som hör hemma på psyket. Jag kan iaf säga att det är där vi hamnar snart. Haha! Inte konstigt om man får blodproppar, hoppas jag slipper fler!

Finns för många idioter och för många kärringar på samma arbetsplats, då behöver man bara få skriva av sig! Sorry för onödig läsning!!!

Nu har jag klippt mig!!! S gjorde såklart ett toppen jobb, tack! Blev uppklipps så jag har kvar den lite mer rockiga stilen, vilket jag älskar! Det kanske blir kort sen!





Inte så bra bilder, få ta några sen som det syns bättre. Och så kanske jag ska styla det lite med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är snygt på dig,sen ska vi färga slingor,har färgen.Puss kram

2009-09-10 @ 09:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0