Ny frizza?!

Nästa vecka blir det av! Äntligen så kommer mina toppar att bli frizzade av en superduktig tjej!!! Men konstigt nog så blev jag sugen på en kort frisyr då jag såg Viktoria Beckham!!! Sist jag klippte kort blev det misslyckat då de klippte snett och jag ville bara få långt igen. Nu när jag börjar få upp längden så vill jag ha kort! S som ska klippa mig säger att jag ska tänka på saken! Men jag kanske inte ens passar i frisyren! Bara för att en annan är snygg så kanske det inte blir så på mig!!! Hjälp!!!



                                  

Kommentarer
Postat av: Katie

Hon är riktigt snygg i håret!

Jag skulle aldrig kunna ha så där kort, jag skulle se konstig ut. Men på vissa ser det ju jättebra ut!

2009-09-01 @ 07:28:23
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klip inte så.Den är fint när man kommer ut från frysan,kan du lägga sen så fint.

2009-09-01 @ 10:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0