Stolen?!

Sprang förbi en tobaksbutik för ett par veckor sedan och i fönstret hängde det en bild jag sett förut! Det sitter en nagelbild med en text till och bilden är gjord av en vän till mig. Och att jag känner igen den är för att den var med i en nageltävling som båda vi ställde upp i. Annars kanske jag inte skulle känna igen den men detta är väl exakt samma bild?! Stulen?! Haha, fasiken vad smickrad man skulle bli! Va tvungen att fota den när vi va förbi och handlade!

Denna bild tog hem tredje platsen på en nageltävling!

Denna bild sitter på en tobakskiosk!


Hoppas du inte blir arg för jag "snodde" din bild till bloggen! :)


Kommentarer
Postat av: sabina

Grymt snygga :)



http://iheartfashion.blogg.se/2009/september/tavling-vem-har-snyggast-outfit.html?_tmp=d0da1329ccad8099ccc2e3a3518aa8aed53f07d5 gå in och rösta på mig =)

2009-09-13 @ 20:37:36
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: anette claesson

Kan jag få detta material skickat till [email protected] så kan vi ta med det i todningen!

anette

2009-11-10 @ 10:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0