TGIF

Härliga fredag! Så skönt med helg nu och bara 13 dagar kvar tills vi åker till Thailand. Insåg igår att jag åker samtidigt som en arbetskamrat så vi flyger med samma flyg, då vi båda vägrar åka med någon annan än Thaiairways! Och när jag och M åkte till Vietnam så va hon där och hälsade på familjen, dock så missade vi varandra då jag inte kom ihåg hennes nr!

Men nu är det en efterlängtad fredag och förkylningen (eller svininfluensan eller vad det nu är) kommer smygandes. Lite ont när man sväljer, febrig, täppt och ont i musklerna men jag hoppas man är sjuk nu och inte på semestern! Så i helgen ska jag kurera mig!



Smooth as silk

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va räd om dig,puss,kram

2009-09-11 @ 08:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0