Thailand! Here I come!

Dålig på att skriva?! Ja! Det är för att idag åker vi till Thailand för att fira M (och för att få lite semester). Allt görs i sista sekunden så nu blir det bara att säga hej då till Er alla för ett litat tag men hittar jag en dator och känner att, ja... varför inte sitta inne och skriva lite istället för att ligga vid poolen och dricka drinkar så gör jag det, haha!

Hoppas Ni får en härlig höst nu när vi är borta! Ne, nu ska jag sluta. Ha det gött allihopa nu så ses vi snart!!!!






Blått vatten och vit sand tackar man inte nej till men den svenska hösten är vacker! Så njut av den!

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Hoppas du får det super!

Sola och bada åt mig oxå!

:)

2009-09-24 @ 13:48:06
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0