goodie goodie

Slet upp min goodiebag som jag fick igår på CO. Måste ju se vad denna innehåller. Alltid kul att prova på saker som man inte har testat!

Rootsprayen kommer jag absolut att ta slut på, dessutom säger syster yster att den är bra! Bakispillerna kommer nog också att testas så fort det blir en svängom på stan.

Lite intim pirripirr fick man med, får se om det testas ihop med de rosa trosorna med minimalt tyg på. Haha!

Ett Iphone fodal följde med och vid kvällens slut tiggde jag till mig ett rosa istället för det trista man fick först. Så nu måste jag ut och köpa en Iphone då jag har ett skal. Varför tigga ett annat när man inte ens har en tele!?Kanske skulle tiggt till mig en extra pirripirr, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0