Skrik marathon

Ja, det är just det som jag och syster yster har haft just nu.

Vi hyrde Paranormal activity. Kanske inte det bästa att göra men ändå.

Vi skrek, eller rättare sagt så skrek syrran först och jag skrek åt henne. Min reaktionsförmåga är lite efter så jag hann inte riktigt bli rädd i filmen utan blev rädd av syrran, hehe. Inte åt henne (eller kanske hennes grå strån) utan av skriken. Haha!

Se den. Helt Ok!

Fattar inte att man utsätter sig för sådant. Men det blir ju som någon adrenalinkick antar jag.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Tack för den;) Kan inte titta på skräckis igen! Kommer bara titta på Disney filmer med happy ends nu! Är helt förstörd!!

2010-04-12 @ 09:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0