Tiden bara rinner iväg...

Snart är det fredag och det gillar vi! Jippie!

Sitter och klickar i en massa utbildningar men insåg just att jag antagligen inte får läsa vissa ämnen då jag gjorde det i skolan. Men det var ju 12 år sedan, kommer knappt ihåg hur man stavar, hehe.

Igår var det finfint väder och jag träffade L för en öl på Anchor! Så länge sedan man var där men det ser likadant ut så det känns som om man var där förra veckan! Mysigt, det måste vi göra om!

Vinkade även av syster yster som drog till Egypten i 2 veckor. Tur att hon tog sig iväg på sin efterlängtade resa då alla flyg just nu är inställda pga Islands vulkanutbrott!

Sola för mig! ♥





Vem skulle tacka nej till detta!? Hoppas vi åker någonstans sen, jag och älsklingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0