Accessoarer, love it!

Här kommer gårdagens inköp:



Tycker att Tigger är helt underbar och tur att jag har ett par kompisar som fått barn nu, hehe!



Älskar höstkollektionerna!



Såg en liknande väska på Zara förra året och tänkte att jag köper sen och poff så försvann den. Tur är så hittade jag en nästan likadan igår. Bara att hala fram plånkan!



Gillar när det är mixat, silver, guld och svart! Mycket nice!



Så blev det 3 ringar ifrån Bijou Brigitte, affären som syster yster hatar att jag är i. Kan gå där i flera timmar (en liten butik som kanske är lika stort som vårat kök) då den är fullproppad med smycken, så mycket att man inte vet vad man ska köpa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0