Bad hair day

Skulle verkligen behöva klippa mig och jag tyckte jag var grymt duktig som bokade en tid härom veckan, jag som bara kan klippa på impuls! Men en tid har jag nu. 28 september!!! Insåg att det är ju en månad kvar och jag är så långhårig att det inte är vackert!

Jobbigt att klippa sig hos frisörer som är bokade flera månade framöver. man ska alltså boka en tid när man klipper sig för nästa gång, eller ännu tidigare.

Ska smöra mig in hos henne och se om hon kan klippa en morgon eller ringa om någon bokar av! Hoppas!




Får jag inte en tid snart så kommer denna mössa att inhandlas. Fjortismössan!

Kommentarer
Postat av: murre

klippa dig, vartdååå? urban? ;)

2010-08-25 @ 15:08:25
URL: http://jaghetermarie.blogg.se/
Postat av: sandra

Dags för klippning vad roligt :) Blir det något nytt igen ? :D du får lägga upp och visa sen, spännande. Kramisar / Sandra

2010-08-25 @ 18:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0