Dålig upplevelse

Skönt att vara hemma men inte lika skönt att jobba. Första veckan är hemsk! Men hemskare var nog flygningen!

När jag kom till Warzawa var det ca 32 grader, tropisk värme och sol! Efter 3 timmars väntan gick vi på planet men fick vänta 30 minuter då andra plan var sena och vi skulle ha passagerare med oss. Under den tiden blev vädret sämre och när vi väl skulle taxa ut efter ha väntat i kön så började det åska!

Det blixtrade kanske 6-7 gånger i minuten, skojar inte. Och 3 gånger small det på flygplatsen. Vi fick ta av oss bältena och de började gå igenom nödutgångar igen!!! Jag som är rädd för att flyga, så gjorde inte detta saken bättre!

2 timmar i ovädret och bränslet tog slut då vi stod igång med motorerna, vända in till flygplatsen för att tanka. Men det fick vänta de med då det är förbjudet att tanka i oväder.

Hemsk upplevelse, men jag vill redan åka tillbaka! Ska boka in mig och älsklingen!!

                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0