eu pass till grodan

Och så var det måndag igen! Var grymt trött och det känns som om jag sovit bra många dygn men är fortfarande trött!

Idag kommer jag dessutom få en grymt grinig liten vovve. Har bokat en tid för att kolla hennes tänder och så ska vi ta första sprutan till EU passet! Trodde inte det skulle ta så lång tid!!! Vill åka nu!!!

Först en spruta sen ska man vänta 3-4 veckor innan nästa. Efter det tyckte jag hon sa att man skulle vänta 120 dagar innan man kan ta blodprovet som visar att det är ok.

Själv trodde jag det var klart på 3 veckor. 2000 kronor och 6 månader senare så har vi förhoppningsvis ett pass.

Nu ligger hon i soffan som vanligt och låtsas sova så hon ska slippa gå på dagis.


Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

ojojoj, vad liten och söt!! vita hundar är jätefina tycker jag. precis som vita hästar o katter=)

2010-08-23 @ 09:01:39
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0