23 december

Känns konstigt tycker jag. Visste knappt vilken dag det var. Alla dagar bara flyter ihop, att det ens är december!

Gjorde en koll med skiktröntgen igen, inte kul, men det ser ut som att jag har alla bestick i lådan, eller så gott som alla. Haha. Hittade däremot lite andra skönhetsfel men inget man går under jorden utav. Härligt när man ska ta det lungt, vet ni att det är jul och massor att göra?!

Sen ska jag säga krya på dig T! Syrrans sambo bröt benet igår. Trodde bara att äldre människor gjorde sånt när man är ute och går, hehe. Dax att ta fram vuxenpoängen och se hur vi har åldrats. (Ska jag säga när det jag drabbats av oftast är de över 50 enligt vad jag läst)

        
         Krya på dig T. Ska fixa en skylt åt dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0