Helg med liggsår

Det här med att vara sjuk är inte min starka sida! Så rastlös och det är nästan så man lyckas övertala sitt inre att de inte klarar sig utan mig på jobbet, tillräckligt nära att man nästan går dit. Och blir överlycklig när de ringer och frågar ngt!

Jag vet, knasigt. Det kanske stämmer att man måste läggas in på psyket, haha. Som min kära syster säger så visade röntgenplåtarna ingen aktivitet uppe i huvudet. Härligt att hon kan skämta till om det. Men släpper inte förlamningen i ansiktet så är väl frågan om man måste byta jobb så man inte kommer som ett miffo när man jobbar med skönhet. Nya slogan (inte så ny kanske); Skönheten kommer inifrån.

Bild får ni inte, haha!

Helgen blev till att vila och jobba på liggsår. 2 Filmer blev det igår.

Draktränaren:



Och Knight & Day;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0