Skitdag för vivaz pro ägare

Då var telen på inlämning igen! Får se vad Sony säger men för min del kan de lika gärna hiva den på tippen för jag vill inte ha tillbaka en likadan telefon!

Gick förbi mobilavdelningen efter och frågade om de har vivaz pro då vi inte hittade den. Jo då den var intryckt i hörnet och vill man köpa den får man beställa. Undrar varför!!! Inget som de rekommenderar, ta en annan. Jo tack jag vet.

Då blev det inga bilder från idag då de låg på telefonen och jag kunde varken ringa eller surfa så de försvinner (hoppas jag) när de inser vilken skittelefon de har sålt. (bitter, det får jag vara!)

Så nu har jag ingen användning av surfabonnemanget heller och har inte haft det på totalt ca 8 veckor sen jag köpte den, tror det var för 5 månader sen! Bra kap va!?

Vi ringer när vi vet vad som händer, ja gör det! Då kan ni svara för ni har ju min £"%*... telefon!!!!!!!
Denna telefon ska jag välja, den lär väl följa en till graven utan problem! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0