Toy story

Igår blev det en filmkväll. Söndagar är perfekta för att krypa ner i soffan och titta på en bra film! Blev Toy story 3. M har läst mycket bra om den och den var bra! Brukar alltid vara dåliga, efterföljarna. Men storyn var bättre än de förra och de är alltid lika roliga. Både för barn och vuxna (fast man ska se dem på engelska).

Nu ska jag få i mig lite kaffe, helt slut, nyvaken och tom i bollen. Men då är allt som det ska, haha. Ska kurera min huvudvärk som har flyttat in sen 4 dagar tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Heej! Jag heter Evelina och jobbar på Stylebytyra.se Som jag förstått det är du vän till Hannah Welander som är tillsammans med min chef John Skalin. Jag skulle jättegärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete :) Maila mig gärna på [email protected] (hittade ingen mailadress till dig här på sidan)

GOD JUL! MVH, Evelina

2010-12-20 @ 13:47:02
URL: http://stylebytyra.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0