det var en gång...

en väldigt arg tjej!

SL är f..n skit!!! Först går jag till bussen som vanligt och det visar sig att den inte kommer, inställd?! Som flera andra gånger, ca 5 gånger! Får gå till en annan buss 20 minuter därifrån och hoppa på en buss som tar 3 gånger så lång tid än den jag skulle ta!

När jag kommer till dagiset och lämnat av M så visar det att pendeltågen är försenade. Väl på tåget så säger dem att det har rasat något på spåret så det är enkelspårigt men att den går halva vägen så man kan ta sig vidare med tunnelbanan. Ok, ännu mer försenad än tidigare.

Men så sitter vi fast mellan två stationer i ca 35 minuter utan att kunna göra något. Ja då kan de inte köra till tunnelbanan för att lämna av oss utan vänder och går tillbaka! 2 timmar och 40 minuter senare är jag tillbaka på dagiset!

Alltså, SL jag hatar er!!!! Skulle det funnits konkurrenter till Er skulle det inte se ut så här i kollektivtrafiken! Hoppas att det kommer nån som kan rädda oss som åker med Er för ni är skit!!!


F#¤§] You!!!!

Sorry för all galla jag just fick upp men detta var en mild variant av mig i dagens läge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0