Mode eller praktiskt

Så var vi ute och far halva dagen. Tog en sväng förbi Granngården för att hitta ett par skor som ska hålla mina fossingar varma, ett ganska hopplöst fall med andra ord.

M valde ut ett par skor då de som jag ville ha inte klassades som vildmarksskor för M! Kanske inne på NK´s vildmarksrea men inte i norrland.

Jag satsade tydligen på mode istället för funktion, men på de rosa kängorna stod det faktiskt på att de var vandringskängor. Man måste ju ha lite stil när man ska uppåt, haha!

Ja ja, jag kommer väl att tacka M sen om jag inte fryser!

(Tydligen så fungerar inte min dunjacka heller så jag får ha hans som är några strl för stor.)


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Tuffa!

2010-02-07 @ 20:05:56
URL: http://sockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0