Packa

Ja, nu ska det packas varma kläder fr imorgon efter jobbet bär det av till Bilite (norrland). Jobbigt när man är en inbiten 08:a och har kläder för att de är snygga och inte praktiska för 5 öre, hehe.

Mycket av det jag ägde blev inte godkänt av M, men jag packar vetekudden och hoppas på att det finns en micro!!

Det jag kommer att lida näst mest av förutom köldskador är att jag inte kommer ha tillgång till internet!

Bok, tidningar och Grey´s första säsong är packad om det skulle bli dåligt väder.





Kom dessutom på att det är alla hjärtans på söndag, själv älskar jag tulpaner. (dessa är från L, tack) Tycker de är finare än rosor och så känns det vårigt 2 plus för det! Hoppas ni får en trevlig söndag med era nära och kära.

Då jag inte kommer att skriva på ett tag nu, om jag inte får tag på en dator, så hoppas jag att ni får en trevlig vecka!

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Em

Tulpaner är underbart vackra!

2010-02-19 @ 23:29:43
URL: http://enblektblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0