Vila i frid

Jag har inte läst nyheterna på ett par dagar och bara hört att två svenskar har blivit dödade i Afganistan! Hemskt, finns inga ord som beskriver hur dåligt man mår av sådana saker! Tänkte på min vän L som har sin vän därnere och undrade om han mådde bra och sedan tänkte jag inte mer på det.

När jag kommer hem idag så säger M att jag ska titta i tidningen då han tror att jag känner en som stupade. Jag gick i samma klass som Johan och har många skolfoton där man får igång sina minnen från skolåren! Såg han inte efter skoltiden, länge sedan, men mina tankar går till de anhöriga.

Må ni vila i frid
Johan Palmlöv & Gunnar Andersson





Citat
"Gardet dör, men ger sig aldrig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0