ACDC rockers

Jaha, idag var det bara att packa på sig massor av kläder för det var dax att frysa häcken av sig. Dock så var tågen ca 45 minuter sena, som vanligt, så jag missade en bra plats i kön. Jag skulle alltså ta mig till stan för att försöka få biljetter till ACDC som ska spela på Stadion i sommar!

Fick plats 96 i kön och var osäker på hur det skulle gå. Några idioter tältade längst fram, den enda jag skulle kunna göra en sådan sak för är väl om man skulle få en Gucci väska eller något åt det hållet, haha! Men men, deras pudelhår värmde väl.

Tur var att syrran satt på nätet samtidigt så hon fick tag i dem före mig, så jag frös alltså i onödan, men vi har biljetterna!

Nu ska jag bara kolla youtube, se vilka fan ACDC är, haha!




Min plats i kön.



Visst platsar jag bland hårdrockarna, frågade om biljetterna till Backstreet Boys såldes här! Hehe!

Kommentarer
Postat av: mary

du e min idol. tack vare BSB-kommentaren. jag dog. mwaha!

2010-01-27 @ 21:15:11
URL: http://jaghetermarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0