Blå?!

Igår blev det inte så mycket vid datorn då jag trodde jag skulle spy! Blev nämligen attakerad av en dörr på jobbet. Gick samtidigt som jag öppnade dörren som sedan gick tillbaka vilket slutade med att jag gick in i den och fick två bulor! Tur att jag inte blev alltför blå men satan vad ont det gör när jag skrattar! Ska göra en skylt med texten haha på!

Imorgon blir det bye bye långa hår! Ska klippa mig! Jippie! Har funderat på kort ett bra tag men har inte kommit till skott. Skulle man ångra sig så växer det ut! Det är ju inte guld. Diskuterade detta idag med några och många sa att killar har en bild av att tjejer ska ha långt, tycker de att det är kvinnligare?!

Själv tycker jag att långt är supersnyggt men det bara är där! Kort hår blir mer styling och det händer mer, men det beror på hur man klipper sig dock. Själv tycker jag att det är lite mer sting i kort hår. Känns som om man har mer fart i sig som kort, min åsikt. 

Så kort och rött ska det bli!


                                         454

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0