Dejt...

...ja. Idag har jag haft en dejt med städskåpet. Rent har det blivit, på nederbotten iaf. Och mellan all städning så försöker jag fortfarande att titta klart på SATC boxen.

Vi har även varit på IKEA och shoppat loss till vår walk in closet som kommer att bli väldigt dyr, men fin i slutändan. Smakprov fick ni ju, men det är en ganska lång väg kvar.

Och så har jag även tränat lite idag. Det får man på köpet när man bor i hus när snön faller. Skottade halva delen innan det var dax för 4 koppar kaffe och ännu mer snöfall. Grrr.




Kommentarer
Postat av: murre

mjau va snyggt. snygg tapet som står där :D



DUUUU när ja slutade så tvingade jag mig själv att gå fram till you know who. fett roligt... jag berättar allt sen.. men han "träffar någon".....



snacka om spark i magen. hahahaha... pinsamt. menmen ;) jag överlevde!

2010-01-29 @ 20:29:23
URL: http://jaghetermarie.blogg.se/
Postat av: murre

btw ha skoj i n-tälje.

2010-01-29 @ 20:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0