Finns det en sida...

... som bojkottar SL och allt runt omkting dem?!

Gick till bussen igår, fjärde gången, och den skulle gå! Ringde SL och det var inte vagnsfel då. 20 minuter senare gick jag till bussen och den kom inte, inte bussen efter heller! Lite jobbigt då det bara går 2 bussar i timmen!

Ska gå ut igen idag och jag lovar att jag ska ha mina busspengar tillbaka, förlorad arbetstid (tar 2,10 och inte 50 min) och för dagisplatsen då jag inte kommer till dagis om inte den bussen går!!!!

Tror inte jag kan bli argare, phhuu!

Ne nu ska jag försöka ta mig till jobbet!

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Murre

Nja jag vet inte om det finns någon sån sida men jag kan fixa en ;) Har även en bekant på SL kundtjänst som jag kan spy lite galla till ;) Mwhaaha. Kom du till jobbet idag? Jag kommer förbi och spanar lite....

2010-01-13 @ 12:13:18
URL: http://jaghetermarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0