Liggsår...

Tog mig knappt upp ur sängen efter denna hårda helg. Vågade knappt titta på kroppen (inte bilringarna) för att se om jag fått liggsår efter mitt SATC maraton, och lite vampyrfilm :)

Min vän L fattade nog inte riktigt att jag inte tyckte om Varmpyrerna och jag har ju försökt en gång! Men efter det gav jag den ytterligare en chans... och ok, han e väl snygg men i del 2 så är väl ändå varulven snyggare. Eller?!

Tror faktiskt att man blev kär i själva kärlekshistorien! Vilken våldsam kärlek, men ändå så underbar! Nu lät jag som en jäkla romantiker, vakna upp till verkligheten där det inte finns vampyrer som kan dö för din skull och varulvar med ett sixpack, haha! Eller.....

Är inne på fjärde boken och längtar faktiskt efter del 3 på film. Men än är jag inte ett gråtande fans.

Nu ska jag fortsätta jobba på mina liggsår...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0