Shoppa dig smal...

... vad f.. n!? Nu Måste jag Lägga ner det här med internet shopping!

Enligt en ny brittisk studie förbrukar du 385 kalorier på en timmes shopping. Det kan jämföras med 309 kalorier gympapass för ett. Come again?

Är inte detta den underbaraste ursäkten?! Jag ska ta Ett träningspass, Ge mig guldkortet. Ju Längre Pengarna räcker desto mer shoppar jag, som resulterar I ett grymt träningspass!

Detta inebär ... shop til you drop!

                                          
                                           Artikel & bild, aftonbladet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-24 @ 01:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0