Sms Penis

Förfrågan om min nya frissa har kommit på tal från ett fåtal... Ska försöka lägga upp om jag får en bra bild. Annars får vissa se det nästa helg ;) Och andra kanske imorgon...

Och så var det dax för fredagsfräckisen. Jag satt och kollade igenom mina gamla sms och hittade detta som kanske inte är en fräckis men som jag vet att Ni tjejor kommer att skratta lite åt.

Jag, herr Penis, begär löneförhöjning pga:
* Jag utför kroppsarbete och arbetar på stora djup.
* Jag har aldrig ledigt på helger och arbetar i fuktig miljö.
* Min arbetsplats är mörk och har dålig ventilation.
* Mitt arbete utsätter mig för smittorisker.

Kära herr Penis, efter noga övervägande har förvaltningen beslutat att ge avslag pga:
* Ni arbetar inte 8 timmar i stäck.
* Ni somnar redan efter kortvarit arbete.
* Ni följer inte ledningens anvisningar.
* Ni arbetar sällan på anvisad plats, utan uppehåller er ofta på andra platser.
* Ni tar inget eget initiativ, måste sättas under press och bli snällt behandlad innan ni börjar arbeta.
* Er arbetsplats är smutsig när ni lämnar den och ni följer sällan säkerhetsföreskrifter tex användandet av skyddskläder.
* Ni tar aldrig dubbelskift och tar pension långt före 65.
* Ni lämnar ofta anvisad plats utan att slutföra arbete

 
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0