Dålig stil danmark!

Då fick vi se Sverige och Danmark gå vidare till final! Och då jag satt i Polen och tittade fick jag lite översatt som gjorde mig upprörd.

I Danmark så kommer förarna in gratis medans mekanikerna får betala inträde! De jobbar ju de också! De är ju inte där för skojs skull utan där på arbete och gör att förarna kan tävla!!! Hur skulle de kunna göra tävlingen genomförbar om mekanikerna strejkade för att de var tvugna att betala sig in?! Mycket sjukt och massa minus från fler än bara mig!!! Dåligt Danmark!
(Alltså, motståndarna var på plats för att titta på tävlingen och se hur banan och motståndarna var och mekanikerna fick inte följa med sina förare utan att betala för sig! Dåligt att inte släppa ett helt team utan bara vissa!)

Några härliga bilder från kvällen:




Mami och Bono



Två som super för mycket, haha!



Mamis drink med halva nordpolen i glaset!



Två som hejar fram Sverige!



Bono sur för att han får sova i regnet, hehe!



Sugen på korven!

Syster yster en hälsning; Mami fick en drink för mycket men jag guidade henne till säkerhet och jag har ingen känsel i armen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0