Flytime

Hur kul det än är att åka till Polen det är så är det fruktansvärt jobbigt just idag! Min älskling kom från en veckas semester i Grekland i tisdags och så måste jag redan åka. Brukar alltid åka tillsammans men inte nu då Grodan inte kan lämnas bort! Och nu ska hon bli lessen igen av att jag åker :(

Men skönt är att jag snart kommer hem och när jag gör det så är det dax att jobba! Snacka om ångest, 1 år kvar till sommarsemestern! Tar nog en vecka i höst eller vinter! Härligt att man bara tar 3 veckor så man kan göra något sen! Önskar man kunde ha 3 månader! Sommarlov helt enkelt!

Sitter och ska ta bort lacket innan jag ska dra då jag låtit dem vara i 3 veckor! Har hört en fågel viska att detta är trendigt! Skulle inte tro det. Ser ut som en fjortis, fast det kanske är inne att se ut som dem!? Ska bara lägga på lite av den ljusaste foundationen på läpparna så är jag klar, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0