gräsänka

Heter det så?! 3 veckors semester och jag och min sambo kommer nästan inte att ses alls! Första veckan var det bastubygge och såg han på kvällarna när de var klara. Idag stack han och bror sin på en sista minuten till Cykladerna i Grekland (såååå avis att det gör ont!). Och veckan efter sticker jag till Polen. 3 veckor och ingen tillsammans.

Hoppas vi uppskattar varandra mer efter detta, haha! För er som undrar så åker vi inte tillsammans för vi har Grodan och dagis är stängt. Syrran åker idag till Bulgarien och mami är i Polen. Vad gör man.

Nu får jag passa på att njuta av lugnet. Ensam hemma en vecka och två hus att passa!


                                          Finns det något vackrare än Grekland?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Wroclaw.

2010-07-20 @ 08:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0