Lugn dag i wroclaw

Igår kväll blev det inget bloggande då mimi inte fick igång internet. Snacka om att man känner sig handikappad!

Igår va jag hos frissan och känner mig bättre än innan, var tvungen att göra något åt det orangea håret, bild kommer senare. Sen strosade vi i ett köpcentrum och bestämde oss för att gå på bio. Mami ville se Eclipse och den var riktigt bra.

Kvällen slutade i Rynek där vi åt middag och gick sedan hem och la oss, skönt säger jag bara!




Vi gick av spårvagnen lite innan för att jag mellan shoppingen och speedwaytittandet skulle få lite kultur i mig. Kyrkorna står tätt i det katolska Polen. Vackert.



De har fina detaljer. mycket vackrare än hemma!



Sen middag, halv 9 kom vi äntligen fram då jag har så ont i fötterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0