Speedway challange ostrow 2010

I lördags var det antagning till speedway gp för nästa år och jag och mami var självklart där för att heja fram våra svenskar!!!

Antonio Lindbäck vann Jonasson 2:a och Zetterström 3:a och jag var den enda som sjöng nationalsången, konstigt för vi var nog de enda svenskarna där, haha!
Härligt med svenskar på pallen!!!



Utanför arenan i Ostrow.



Självklart så är sverigetröjan ett måste!



Fick åka med Marek dit i deras teambil, Polska speedwayteamet på bilden.



Jag och Marek.



Mami och jag grundar med lite öl inne på arenan.



Antonio Lindbäck gör sig redo för start.



Självklart så har vi VIP platser, konstigt att man inte fick gratis öl, haha!



Ett klipp från matchen, Antonio i blå hjälm. Bra platser va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0