Thailand i höst?!

Då var 2 arbetsdagar avklarade för att nu ta semester igen. Jobbigt att behöva avbryta mitt i men vad ska man göra. En vecka kvar och jag känner redan att vi måste boka in en resa i höst eller vinter! Behöver så starkt vara med min älskling på tu man hand, då våra 3 veckors semester inte har varit tillsammans/ensama!

Nu väntar både jag och gumman på vår älskling som kommer om ca 2 timmar! Då får vi morgondagen ihop sedan drar jag till mami för lite speedway.

Ska nog sätta mig och kolla resor nu!



Thailand 2009


Kommentarer
Postat av: Petra Ahlsten

Tycker mycket om det du skrivit! Trevligt att se lite bra grejer och inte endast det vanliga grejerna som man kan läsa om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0